vrijdag 6 mei 2011

pluim

Na de brand kwam er geld voor een nieuwe inboedel van de verzekering. Hoewel ik lang niet alles nieuw heb gekocht, waardoor ik meer kon doen met dat geld, heb ik wel bij een goede kantoorhandel een prima bureaustoel gekocht. Omdat ik regelmatig achter de pc zit, ook teken en knutsel is het voor een zwakke rug, noodzakelijk een heel goede ondersteuning te hebben. In de zaak viel ik voor een luxe geval, dat goddelijk zat en met een prijs , waarvan ik normaal gesproken een hartverzakking had gekregen. 3 tot 4 maal de prijs van een L.een B.akkerstoel, maar  mijns inziens de prijs ook waard. Vorige week, merkte ik dat ik raar zat, een beetje naar voren geschoven en de rug veerde niet meer. Ik heb wat aan hendels gedraaid, maar nee. De zaak opgebeld met het probleem en afgelopen dinsdag kwam de bedrijfsleider zelf, met schroevendraaier en imbussleutels gewapend naar de stoel kijken, Er was iets niet goed, iets wat niet zomaar te verstellen was. Hij heeft contact met de fabrikant opgenomen die eerlijk bekende dat er inderdaad een te lichte bevestigingsplaat onder was gemonteerd, die snel verboog. Er werd een nieuwe opgestuurd en vandaag kwam de baas hem zelf maken en toen dat niet meteen lukte, de stoel mee naar de zaak, en weer terug. Nu is hij weer perfect en dat zit me dan toch lekker!!! Een pluim voor de goede afhandeling voor de Fa. Egner!!! Prima service en dat maak je zo vaak anders mee!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat sommige zaken nog ouderwets betrouwbaar zijn. Stuur die man per e-mail een kopie van dit berichtje. Vindt hij vast super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, en inmiddels gebeurd!

    BeantwoordenVerwijderen