woensdag 11 mei 2011

Paradijstuinen

Eén van de leukste programma's op het moment is voor mij Paradijstuinenvan Omroep Max. Het biedt een scala van inkijkjes in tuinen, officiële, particulieren, kruidentuinen, thematuinen, achtertuintjes, enfin alle soorten zijn er wel vertegenwoordigd. Het is een vreugd om de eigenaren of onderhoudsmensen vol passie te horen spreken over hun creatie en de vele kleine wonderen die er in te zien zijn. Onvergetelijk: Hans Dorrestijn die zich als willig slachtoffer door zijn tuin liet overheersen, de sprookjestuin van Simon Vinkenoog, de oudere mensen die een enorm stuk land in hun eigen geheime tuin hadden omgetoverd. Enfin, dit programma, mag van mij een tv-kanaal worden, zo inspirerend en onuitputtelijk.  Ik kan er geen genoeg van krijgen en kijk ook oude afleveringen nogmaals terug.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, dat programma. Ik vind het altijd zo leuk te zien hoeveel verschillende mensen er zijn die allemaal op hun eigen manier hun eigen plekje creëren. Heel inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip. Ik kende het programma niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dat programma niet. Vroeger ging ik vaak naar een theetuin. Ook een waar paradijs. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook een van mijn favoriete programma's. Van mij mag het dagelijks uitgezonden worden. Naast inspiratie krijg ik er ook heel veel rust van.

    BeantwoordenVerwijderen