dinsdag 10 mei 2011

Meer dan 10

De badkamer en mijn cosmetica moesten er aan geloven vanmorgen. Nu ik overstap op olijfoliezeep , eigen reinigingsmiddelen en zelf creme's maak, mocht de bezem er wel doorheen. Veel weggedaan, weggegeven en de rest opnieuw ingedeeld. Heerlijk, die ruimte en het overzicht. Ik ben niet echt netjes, maar wel ordelijk. Verzin graag systemen om dingen logisch een plek te geven zodat je niet snel misgrijpt. Mijn kasten zijn meestal best opgeruimd, maar dingen slibben steeds weer vol als je even niet oplet. Bij zo'n nieuwe opruimaanval kom ik dan toch weer dingen tegen die de vorige ronde overleefd hebben met het argument dat ik het best (weer) ga gebruiken. Niet dus, en dan wordt het steeds makkelijker om nog meer weg te doen. Ik heb een overontwikkeld spaar- en verzamelgen van mijn moeder meegekregen, maar kan er wel steeds beter mee leven en dingen toch loslaten.

4 opmerkingen:

  1. Goed zo. Opgeruimd staat netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het belangrijkste is natuurlijk,dat je huid er zo op vooruit is gegaan met je andere "spul". . Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is die overstap hier al lang geleden gemaakt en komt die 'troep' er niet meer in. Alleen mijn dochter wil nog badschuim en shampoo uit de gewone winkel maar wie weet gaat ze ook een keer om want ze zegt steeds dat mijn huid er zo goed uit ziet. En dan verwijs ik naar mijn natuurcosmetica. Nu de hele familie nog aan de bakpoeder krijgen om tanden mee te poetsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker gevoel moet dat zijn!
    Warme groet uit de casa

    BeantwoordenVerwijderen