zaterdag 7 mei 2011

een pausje maken

Gisteren heb ik de grond gekust, al was dat niet vrijwillig. Bij het overstappen van de drempel van de achterdeur ging iets mis, waardoor ik pardoes voorover op knieën en handen landde op de tegels. Au!!! Een kapotte handpalm, twee blauwe en geschaafde knieën en een enkel die Michelinmannetjespretenties kreeg. Niet leuk en een paar niet te herhalen woorden waard. Nu is dit voor mij een vrijwel jaarlijks terugkerende festiviteit, dus ben ik voorbereid. Volop pleisters, betadine en elastische tape in huis, zodat de EHBO geen optie was, maar het zelf opgelost kon worden (met behulp van een aardige buurman). Vanmorgen naar de markt was een iets minder groot feest dan anders, maar de wandelstok (ooit juist hiervoor aangeschaft) bood hier wat soelaas en natuurlijk is het handig dat ik sowieso in een scootmobiel rondkar. Enfin, de eerste dagen zal ik veel moeten rusten met die voet, maar in het zonnetje is dat geen straf nietwaar?

6 opmerkingen:

  1. En arnica slikken?Ik zal aan je denken,als ik in de schaduw zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auw, pijnlijk... doe rustig aan met zo'n enkel en beterschap.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk arnica!!!Dat is al een automatisme!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè jakkes wat een pech! Je hebt vast wel een passende remedie in huis maar het blijft pijnlijk. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei.....
    dat is jammer voor je,
    ik wens je snelle recovery en een fijne dag vandaag

    wel een leuke naam:-) een pausje maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen