maandag 23 mei 2011

de wind, de wind

Wat ben ik toch een enorme bofkont, mijn tuin ligt op het zuiden en in het achterste deel staan hoge bomen. Die vangen dus veel wind, wat een heerlijk geluid geeft. Daar kan geen New Age-cd tegen op, zo rustgevend en tegelijk zo levend. Mijn erf ligt in de luwte door een groot afdak. Vandaag was dat weer zo geweldig. Vele planten in grotere potten of bakken gezet en dan uitgerust met dat concert van de wind op de achtergrond.  Lekker wat lektuur en een paar bakken thee weggewerkt. Toen de grijze container weggebracht (kon ik vorig jaar niet meer zelf, nu wel), alle aanplant uitgebreid gesproeid en een lekker badje om de zaak af te maken. Dit zijn dagen om in een lijstje te zetten.

4 opmerkingen:

  1. Ik begrijp je genieten van al die aktiviteiten,die je nu weer kunt. Alsof je leven een nieuw hoofdstuk heeft. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt genieten,hè? Een dag met een gouden randje. Soms zijn simpele dingen zo kostbaar....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou eigenlijk je eigen new age muziek cd moeten maken, met je eigen wind!!!

    BeantwoordenVerwijderen