woensdag 25 mei 2011

Buren

Over het algemeen heb ik er niet over te klagen, maar aan de ene kant woont een inmiddels gescheiden vader die veel zijn  twee verwende, lawaaiige kinderen heeft en een nieuwe spontane maar helaas ook luidruchtige vriendin heeft. Voordeel is, dat ze veel weg zijn. Aan de andere kant woont een ouder stel, dat beide niet met vilten slofjes zijn geboren, Hij is aartsknutselaar en ik denk ook ADHD-er, dus dan weet je het wel. Ook zij zijn veel weg want hebben een boot. En ach het is een druk bevolkte steeg, dus je hoort nogal eens wat en er staan voornamelijk oudere huizen in de buurt, dus wordt er heel wat afgeklust en verbouwd. Maar er zijn zat momenten dat ik meer de merels, koolmezen en de bomen hoor.
De buurman ,die laatst is overleden- er is geen misdrijf in het spel, gelukkig- wordt in stilte gecremeerd. Hij was zelf meestal ook niet zo luidruchtig dus dat klopt dan wel. Toch denk ik veel aan hem, dag stille C.

3 opmerkingen:

  1. de kruk is binnen! Ik heb lekker een paar keer heen en weer geroetsjt! Zonder jouw stukje zou ik dit nooit hebben besteld, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn! En geen dank, niet iedereen hoeft elf moeizaam het wiel uit te vinden. Ik leer van de blogsters ook veel en het zet me vaak aan tot nieuwe experimenten. Het werkt dus naar weerskanten en dat is ook de bedoeling. Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, buren. Het blijft soms een kwestie van schipperen.

    BeantwoordenVerwijderen