vrijdag 22 april 2011

Zomers

Een zomerse Paas, das een beetje vreemd. Heb wel eens vaker mooi weer meegemaakt, maar nu bloeien allerlei mei gewassen al volop en het voelt alsof je een beetje verfrommeld uit een tijdmachine bent gestapt. Niet dat het niet prettig is.... Een beetje te warm voor zonmijders als ik, met mijn bijna engelse huidtype, maar een oud gordijn doet als zonwering dienst en schut een deel van het terras van de zon af, zodat ook ik lekker buiten kan zitten. De daslook bloeit al bijna en omdat het volop aanwezig is in mijn tuin, wordt dat een zee van witte bloempjes zo.Naar de bieb geweest, ijsjes in de vriezer, korte broek en blote hempjes klaar, kom maar op!I am prepared!

4 opmerkingen:

  1. Al die tinten groen,ik zit er van te genieten in de tuin. De merel blijft zingen.Gelukkig had ik 2 blote shirts liggen. Want de rest zit in dozen op de berging. Daar kan ik nu niet bij.Wie had er op zo lang zulk warm weer gerekend? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een weer inderdaad! Prachtige foto ook! Fijne Paasdagen! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De natuur is schitterend op dit moment, maar snakt naar water. Hopen dat alles overleeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het overvalt mij eerlijk gezegd ook. De tuin ontploft zowat. Gisteren liep ik met de hond buiten op laarzen en een fleecetrui aan. Had veel te laat door dat het zo warm was. Bij ons thuis is het binnen namelijk altijd koel. Vandaag wel sandalen aangetrokken en een kortemouwenshirtje en heb genoten van het weer. Ik kan er gelukkig goed tegen met mijn dikke huid. Fijn paasweekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen