dinsdag 5 april 2011

Wisselwerking

Leuk, die reakties op mijn blog. Soms gewoon een hart onder de riem, of een teken dat een ander er ook zo over denkt. Soms, tips, of bijna correspondentie over bepaalde onderwerpen. Dat mijn blogpost over Nivea ook al door Späarcentje was behandeld, was me ontgaan. Leuk om te zien dat onafhankelijk van elkaar mensen op dezelfde dingen reageren. Ook boosheid deel ik graag, want dan weet ik dat het niet aan mij alleen ligt dat ik me erover opwindt. Blijheid en tevredenheid delen is net zo belangrijk, het leven heeft zwarte en witte bladzijden en vele grijze, door elkaars vreugde te delen is het ook een lichtpuntje in je eigen dag. Verdriet en rouw en pijn delen is heel belangrijk omdat het verstikkend kan werken dat alleen te verteren. We zijn en blijven mensen die ondanks of dankzij onze individualiteit juist behoefte hebben aan de ander in welke vorm dan ook. Leuk zo´n virtuele gemeenschap.

3 opmerkingen:

  1. Toen ik jaren geleden begon met bloggen,wist ik niets van reakties af en was stomverbaasd die te lezen. Voor mij is het net zoiets als een opmerking,die je plaatst,als iemand je iets vertelt.En om gelijk gestemden te vinden,is hartverwarmend. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is heel leuk. En ook leuk om te horen dat jij het leuk vindt!
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen