vrijdag 1 april 2011

Waxinelichtjeshouders

Vandaag mijn dressoir uitgemest en ontdekt dat ik , na vorige opruimrondes, nog steeds veel te veel sfeerdingen heb bewaard. Na de brand heb ik geen kaarsen meer staan omdat ik gruw van open vuur. Wel heb ik geregeld kaarsen/waxinelichtjes aan die op batterijen branden en dat is best gezellig. Maar hoeveel van die dingen heb je nodig? Er is dus een flink doosje vol voor de kringloop. Al wordt het wel oppassen, NIET NAAR DE KOETS GOOIEN, anders zit je zo een half jaar vast en moet je bij de psychiater op de bank. Maar indien Helderse mensen zich willen omringen met lichtjes, kom maar langs....

4 opmerkingen:

  1. Ik heb die ledlamp-waxinelichtjes ook eens gehaald voor St Maarten, om voor het raam te zetten. Maar ze verflauwen al snel en erg lang doe je niet met zo'n batterijtje. Maar als een keer brand hebt gehad kan ik me je angst goed voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een beetje huiverig voor open vuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap je afkeer van kaarslicht. Ik brand een waxinelichtje in een glazen pot. Veilig voor de hondenstaart. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit ken ik. Soms kan ik 'winkelen' bij mezelf.
    En er is niets mis mee dat je huiverig bent voor open vuur, volgens mij is dat pas 'in' sinds alle woonprogramma's dat gebruikt hebben in de jaren 90.
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen