zaterdag 9 april 2011

Stil ondergaan

De dip na de reflexzone behandeling is nog niet weg, maar trekt langzaam op. Ik heb me er aan onderworpen en laat het gebeuren. Kennelijk geeft het lichaam aan wat het nodig heeft en dat is nu rust en veel drinken. Het mooie weer wat voorspeld was, valt hier wat tegen door een lage temperatuur en veel bewolkte momenten, dus ik heb me binnen genesteld met de weekend lektuur en een stapeltje ander leeswerk , een pot kruidenthee en voel me een gezegend mens. Er voltrekt zich iets in mijn lichaam en ik maak het mee. Uit de voorgaande ervaring  heb ik het vertrouwen gekregen dat ik er alleen maar beter uit kan komen en dit zie ik als investering daarin. Even terugtrekken om nieuwe dingen geboren te laten worden. Ik lijk het voorjaar zelf wel.....

3 opmerkingen:

  1. Nu is het wachten op het energetisch lentegroen. Goed weekend. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zitten wat in dezelfde fase geloof ik. Heb vanmorgen geslapen tot 10 uur! Ongekend. Ik wilde ook nog op je vorige logje reageren maar door een technische fout ging dat niet. Ik heb het stukje opgeslagen voor mijn dochter voor wie het hopelijk waardevol zal zijn. Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met de dip. Ik hoop dat je vandaag een stuk gaat opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen