zondag 10 april 2011

Katerig

De afschuwelijke gebeurtenis van gisteren in Alphen aan den Rijn is nog niet helemaal ingezonken. Je denkt aan de enorme impact dat het heeft op vele levens, niet in het minst de familie van de dader en de omstanders. Van de dader zelf kan ik geen ander beeld krijgen dan van een enorme diepe zwartheid. Het is een soort geestelijke afgrond waarin die moet hebben verkeerd. Depressie ken ik, en ik kan me er veel bij voorstellen, maar dit moet nog dieper geweest zijn. Ik krijg het er koud van.
Mijn eigen posttherapeutische dip zakt maar heel langzaam weg, en door zo'n voorval word je natuurlijk ook niet blijer. Een beetje sport kijken, lezen en mezelf de ruimte geven is het enige wat ik kan doen, en daarbij goede gedachten sturen naar degenen die het nodig hebben.

1 opmerking:

  1. Vlasje probeer naast het meeleven in je eigen hier en nu te blijven.Van daaruit kun je door te leven jouw energie aan het totaal toevoegen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen