zaterdag 23 april 2011

archeologisch onderzoek

Ergens, in een vrijwel overgroeid deel van de bestrating, bevindt zich mijn tweede terrasje. Een plek om in de namiddag nog wat van de zon te genieten en bij grote hitte in de schaduw van de berk mijn kampement op te slaan. Ik ben het aan het heroveren en voel me als de ontdekkingsreizigers die de ruïne van Machu Picchu in Peru ontdekte. Met machete ( schoffel) en  pikhouweel (schop) baan ik me manmoedig een weg door het oerwoud , en verdomd, er staat een tafeltje en een stoel en een voetenbank. Misschien dat deze plek vandaag weer geheel van mij wordt. Trouwens de foto's van de laatste dagen zijn uit 2007, toen ik na de ergste ziekte toestanden weer wat in de tuin had gewerkt, dus nu hoop ik het in die staat terug te brengen.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo goed,dat jij nu onkruid trekt. Ik laat het staan tot na een regenbui. Dan gaat het gemakkelijker. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha archeologe, doe je wel een beetje rustig aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je azijn er op giet, sterft het van zelf af.

    En over ballet: sorry!
    Ik wist het niet. Maar ik kan het me voorstellen. Ik doe het ook niet voor niets thuis ;-)!
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen