zondag 10 april 2011

aanvulling op onderstaand blogje

Izerina en soms ook anderen reageren vaak wat bezorgd als ik meld hoe dingen me kunnen aangrijpen. Dat hoeft niet, want hoewel dit soort zaken hard binnenkomen, kan ik ze ook goed aan en relativeren. Het kost alleen altijd even tijd om het water in de vijver weer rustig te krijgen, nadat er zo'n steen in is geworpen. Het maakt me juist extra dankbaar voor wat ik heb, het leven en het ervaren van alles. De kostbaarheid en de kwetsbaarheid van leven wordt weer zo duidelijk gemaakt, dat mijn bewust in het leven staan alleen maar groter wordt. Ik besef ook steeds meer dat er dingen kunnen gebeuren in het leven waartegen verzet nutteloos is, wat je alleen te boven kan komen door er bewust in te gaan en toe te geven aan de vreemde mysterieuze krachten die het leven maken en kunnen breken.Dank voor de lieve gedachten, maar bezorgd hoeven jullie niet te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen