vrijdag 8 april 2011

10 dingen

Gisteren was mijn voetenJomanda er weer en wat nog niet gebeurd is, was nu aan de orde; een na-behandelingdip. Het is een bekend fenomeen, maar mij nog niet eerder overkomen. Het uit zich in extra veel naar de wc moeten wegens extra afvoer van afvalstoffen en moeheid, omdat de energie even nodig is om de zaken beter op de rit te krijgen. Vandaag dus een hangerig dagje. Maar de afgelopen weken heb ik me aardig geweerd en ben ook aan het opruimen geweest. Deze week kon een buurvrouw voor mij 4 dozen vol spullen aanbieden aan de kringloop. Veel glaswerk, serviesgoed,  kandelaars, waxinelichtjeshouders, lege dvd/cd-doosjes en kabels en ander reservespul van de pc. De tien dingen per week weg doen, heb ik makkelijk gehaald. Met als beloning ruimere kasten en een lekker gevoel.

4 opmerkingen:

  1. Heej, eigenlijk dan best gezond zo'n dip. In die zin dat afvalstoffen afgevoerd worden en je daar vanaf bent, toch?
    En goed dat je ruimte hebt gemaakt in je huis! Een opgeruimd huis geeft een opgeruimd humeur. Je hebt straks weer energie voor tien, wedden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik even reageren op je vorige blogjes? Dat lukte niet op de normale manier. Vlasje,wat ben jij rijk.Misschien niet volgens de huidige materiele opvattingen. Maar je tevredenheid en houding ten opzichte van geld zijn meer waard dan een bankrekening.Ik hoop,dat je snel weer dubbele energie hebt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Troost je, die verschijnselen horen er bij. Heb zelf ook een behandeling gehad afgelopen week en ben zo moe als een hond en plas me helemaal suf. Als het maar werkt is het even niet zo erg. Lekker hè, dat opruimen. Wij hebben inmiddels al meer dan 10 x 10 dingen weggedaan. Had het veel eerder moeten doen, wist niet dat ik zo veel spullen had....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlasje, ik kan op sommige berichtjes van jou niet reageren, heel vreemd. Ik wilde reageren op het vorige bericht. Mooie post, en vooral de uitspraak van Lao-Tse is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen