woensdag 30 maart 2011

zegeningen tellen...

Op het blog van # horen zien en schrijven  is een blog gewijd aan het vanzelfsprekende  in het leven; dat we het allemaal maar doodnormaal vinden om te lopen, zien, horen, denken, ademen, geld uitgeven. Dat is het niet. Het leven is een wonder en hoe onvolmaakt soms ook, het blijft een mirakel dat er van alles aan je lijf wel werkt.
Vanmorgen deed ik mijn bioboodschapjes en voelde me zo rijk............dankbaarheid is dan gepast en ik ben oneindig dankbaar voor wat ik heb en ben en mag meemaken, zwart of wit, goed of slecht het is niet eens zo belangrijk, het is een leven en ik mag het leven.

2 opmerkingen:

  1. Vlasje jij schrijft mijn gedachten op. Ik zeg regelmatig "dank je"in gedachten. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi. Helemaal gelijk. En zo fijn dat je dat kunt. Volgens mij is het een kunst, geluk herkennen.
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen