zondag 13 maart 2011

Trojan

Vroeger kregen veel mensen het schaamrood op de kaken als de naam Trojan viel ; het was het merk van de best verkrijgbare condooms. Nu wordt het meestal gebruikt als in Trojan Horse,waarbij op geniepige computervirussen wordt gedoeld. Helaas lijkt het er op dat mijn desktop besmet is. Gelukkig heb ik nog mijn laptop,zodat  ik makkelijk nog on-line kan komen en mijn blog bijwerken. Toch is het zeer ergerlijk dat zulke ellendelingen circuleren.Het kost veel tijd en moeite er weer af te komen en zijn vaak onvermijdelijk, alben je nog zo voorzichtig. Zelfs mijn eigen pc-professor,die me altijd uit de brand helpt bij pc-problemen, en waar ik nu ook met smart op wacht,werd getroffen door zo'n rotding. Wie verzint ze?En waartoe? Een ongetwijfeld zieke geest,die er enig gewin bij heeft. Nou ja,vergeleken bij wat er in Japan gebeurt is dit peanuts, dat realiseer ik me ook wel.

3 opmerkingen:

  1. Dat vraag ik me ook weleens af. Waarom iemand zijn ongetwijfeld grote intelligentie gebruikt om iets van anderen te vernietigen. Ik hoop,dat het snel in orde komt. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit van de condooms gebruikt. Of ben ik te oud?
    Alleen van de paard inderdaad van heel lang geleden.

    Jammer van die virus. Sterkte ermee.
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ben ik daar nog nooit slachtoffer van geweest ....... maar, ik houd mijn hart vast, want inderdaad niemand ontkomt er aan.
    En wie het doet? Ach, ik denk figuren die niets beters te doen hebben, mensen die niet van mensen houden en technisch zeer goed onderlegt zijn.........
    Tja, we zullen het er mee moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen