maandag 7 maart 2011

Mooi man

Het was heerlijk weer, niet alleen weer wat tuinwerkzaamheden verricht, maar ook heerlijk in het zonnetje gezeten. Had het zelfs warm! Mijn tuin ligt op het zuiden en onder de overkapping op het erf is het dan al snel lekker. Dit zijn de betere dagen en ik geniet enorm. Nog even een boodschapje doen en koken en dan heb ik voor vandaag wel mijn hoeveelheid aktiviteiten gehad. Als een revaliderend patient ben ik heel langzaam aan het opbouwen en o wat voelt dat goed!

3 opmerkingen:

  1. Ik was in de tuin in het zonnetje in slaap gevallen. Mijn wangen gloeien nog. Geniet van je nieuwe energie. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We boffen ook wel met deze mooie dagen. Lekker veel zonne-energie opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was heerlijk weer vandaag. Morgen nog zo'n dag.

    Geniet er van.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen