donderdag 10 maart 2011

Lauweren

Dit weekend is het laatste grote schaatsevenement van deze winter. Het WK Allround duurt maar liefst 4 dagen en dat is een krachtige uitsmijter voor het schaatsseizoen. Het wielerseizoen is al een paar weken begonnen, dus me vervelen hoef ik  niet. Er staat een grote pan bruinebonensoep te pruttelen met heel veel groenten dus voor de inwendige mens is gezorgd. Er is ook rust in het hoofd, want de belastingopgave is de deur (digitaal) uit. Maar we worden wel afgeknepen. Veel posten zijn verminderd of verdwenen zodat mijn teruggave nog niet de helft is van vorig jaar en een vijfde van een paar jaar terug. Voor veel minima is het dus een grote achteruitgang. Geeft een wrange smaak.
Enfin, ik laat het maar gebeuren , ik zal er als altijd wel komen en ga nu de vreugde van een mooi schaatsweekend tegemoet.

2 opmerkingen:

  1. En die tegemoetkomingen voor chronisch zieken zijn lang niet altijd gelijk aan de verdwenen aftrek. Veel plezier met schaatsen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde eigenlijk reageren op je blog van vandaag maar dat lukte niet, dus ik schrijf mijn reactie even hier.
    Ik ben net als jij erg onder de indruk van de aarbeving en wat die nog allemaal aan vewoesting gaat brengen.
    Ik heb net het boek No Impact Man uit de bieb opgehaald. Op aanraden van jou heb ik het daar aangevraagd..lijkt bijna wel een beetje alsof de wereld daar op af stevent,omdat de aardse hulpbronnen het steeds meer opgeven.
    Frugal groetjes en een fijn weekend Vlasje.

    BeantwoordenVerwijderen