woensdag 2 maart 2011

Genieten

De voetzonereflextherapie heeft een groot wonder verricht; ik voel me zeker tien jaar jonger en kan heel veel meer dan een paar maanden terug. Al jaren had ik enorme vermoeidheidsklachten. Eerst dacht men dat het van de diabetes kwam, maar ook toen ik uitstekend was ingesteld, bleven de klachten en verergerden. Toen kwam kanker langs en leek dat veel te verklaren, ook de naweeën van de chemo, operaties en medicatie leken veel invloed te hebben, maar nu na slechts twee behandelingen door mijn vriendin, ben ik aardig herboren. De moeheid is behoorlijk verslagen en heel voorzichtig breid ik mijn activiteiten uit zodat ik ook mijn conditie wat kan oppimpen. Een verschil van dag en nacht. Een uurtje of twee de stad in, dan even bijkomen met een kop thee op de bank en hup, weer fris en fruitig. Het lopen gaat een stuk beter, ik doe weer mijn ochtendoefeningen voor rug en andere spieren, kortom een geheel vernieuwde Vlasje. Af en toe zou ik mijn huis met slingers willen versieren en de vlag uithangen, zo blij ben ik!

5 opmerkingen:

  1. WAt moet dat heerlijk zijn om je leefwereld weer uit te breiden. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Daar mag je dan ook de slingers voor ophangen! Als ik lees waar je door bent gegaan is er toch niets positiever dan een opgaande lijn? Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam op jouw blog via je reactie op Valhalla's laatste blog en die reactie vond ik heel erg pakkend en precies zoals ik het voelde.
    Ben blij dat ik je gevonden heb en dus hup..me snel aangemeld bij je volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de lieve reakties. En ik zou iedereen toewensen dat zo'n wondertje voor jullie ook plaatsvindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om je bericht te lezen, ik ben echt heel blij voor je! Daar zou ik zeker slingers voor ophangen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen