zondag 6 maart 2011

Energielabel

Gisteren kwam  de vriendin die voetreflexzonetherapeute is, langs en heeft me weer een behandeling gegeven. Ook zij is verbaasd over de nogal spectaculaire resultaten bij mij. Er moeten blokkades opgeheven zijn en de doorstroom van energie die bijna stillag is weer op gang gekomen. De rest doe je zelf, volgens haar en daar bedoelt ze mee, dat het zelfgenezend en zelfcorrigerend mechanisme van het lichaam het verder opknapt, ondersteund door je eigen omgang met voeding, supplementen, beweging en een goede geestelijke instelling. Toch, als zij de juiste knop niet had weten te vinden, was ik nog net zo moe en ellendig geweest als de laatste tien , vijftien jaar. Alle andere zaken pakte ik al lang aan en dat bracht geen verbetering, hooguit een minder snelle achteruitgang. Pas door haar magische aanrakingen zijn mijn andere inspanningen  effectief en  ben ik  een geheel vernieuwde en verbeterde Vlasje aan het worden. Ik moet weer helemaal opnieuw leren waar mijn fysieke grenzen liggen, hoe ik rustig mijn conditie kan opbouwen en  ik moet psychisch anders in het leven staan-me meer met mijn nieuwe mogelijkheden bezig houden dan met mijn voormalige beperkingen . Een wonderlijk pad, vol ontdekkingen, vol vreugde. Dank je A.

1 opmerking:

  1. Hallo Vlasje,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik zie hier een stukje over die therapie en zal maandag aan mijn huisarts vragen of dit misschien ook iets voor mij is.
    Ik ga meer bij je lezen.
    Groet uit Vlaanderen.
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen