dinsdag 15 februari 2011

Yes!!!

De eerste sneeuwklokjes in de tuin zijn open en ik zag onderweg in een grasveld vele krokusjes, net opengepiept.
Hoera de lente is gekomen!!!
De E-reader teruggebracht en meteen wat nieuwe boeken (papieren) gehaald. Ook voor Koekie heb ik nu eindelijk een mandje op maat, want het andere, daar puilt ie aan alle kanten overheen, wel koddig om te zien, maar niet comfi voor hem. Hij ligt al heerlijk te snurken in de nieuwe aanwinst.
Voel me heel energiek en met nieuwe benen en voeten in het leven staan na de verwenbehandeling van gister!!!

1 opmerking:

  1. wat een leuke weblog! Ik heb je gevonden via minoesjka. Ik ben ook geinteresseerd in voeding, zeker de natuurlijke voeding, ik doe 19 maart examen als voedingsdeskundige en ga aan de slag met een eigen praktijk in iriscopie en voedingstherapie. Kortom ik blijf je volgen.

    Groetjes Joke ( www.toermalijntje.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen