dinsdag 22 februari 2011

Nog meer

Dacht ik klaar te zijn met de cd's, vind ik nog een doos met wat van die dingen. Enfin het is geen grote doos en er zitten ook lege doosjes in, dus het zal wel meevallen. Had me nooit gerealiseerd dat ik zoveel muziekdragers bezat, maar heb erg veel tweedehands voor 2,50 of minder gekocht bij de Bibliotheek, een rommelwinkeltje en op rommelmarkten. Dat doet niets af van het plezier dat ik er van gehad heb. Vandaag ook een behoorlijke hoeveelheid cassettebandjes uit de erfenis van mijn moeder en die van mezelf weer in een paar laden gerangschikt.Mijn draagbare radiootje/cassettedeck/cd-speler kan hier nog veel lol geven, evenals een oude  walkman voor cassettes. De geredde Lp's blijven boven. Die draai ik misschien ooit nog wel eens, heb ook nog mijn oude platenspeler. Inmiddels heb ik ook veel muziek op een extern geheugen van de pc staan, dus tekort aan muziek zal ik niet hebben. Heerlijk om vooral de jaren 60/70 te laten herleven ,maar ook Bach, Blues en New Age zijn ruim vertegenwoordigd in mijn verzamelingen. In veel dingen kan ik goed matig zijn, maar boeken en muziek.... nee. Die zijn me meteen aan mijn hart gebakken.

1 opmerking:

  1. Een zwager van me heeft veel oude lp's op cd gezet. Dat draait gemakkelijker.De bandjes hebben wij daarna weggegeven.Kijk/luister jij ook wel eens oude nummers op youtube? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen