maandag 28 februari 2011

Meevallers

Gisteren blogde ik dat ik nogal opzag tegen mijn diabetescontrole maar ik moet het volmondig toegeven; het viel me zeer mee. De suikerjuf zelf had ik al eerder getroffen en was niet alleen redelijk goed tevreden over mij maar er ontspon zich een prettig gesprek waaruit ik opmaakte dat ze bereid was erg ver met me mee te denken. Daarna de diëtiste, die gaat nu ook aan de Odintassen gaat als het goed is. Ze vond het heel leuk een alternatief etend iemand op haar kantoor te krijgen en het kwam erop neer dat ik haar allerlei tips gaf i.p.v. andersom en mijn Becel afkeer werd nu eens niet weersproken. Helemaal leuk dus. Bij de vriendin die ik daarna opzocht was het ook gezellig en op de terugweg kocht ik witte anemoontjes met een bosje blauwe hyacinten die nu heel mooi staan te wezen en de dag kleur en geur geven. Een tevreden Vlasje dus.

5 opmerkingen:

  1. Kijk, dan komt het spreekwoord toch weer uit he? Je krijgt wat je toekomt :-)))

    Fijn dat die controle zo meeviel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens lijdt het meest......En dan valt het erg mee. Ik herken dat wel.Fijn voor je. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel erg fijn. Meestal willen ze je wel opleggen wat ze zelf willen...
    Becel afkeer begrijp ik volledig. Ik heb ook gelezen dat het meer kwaad doet dan goed...

    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je op zo'n grijze dag! Geniet er lekker van!

    Liefs
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie meeleven. Ik had in het verleden slechte ervaringen, vandaar mijn sombere blogje. Maar het kan dus ook hartstikke goed verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen