zondag 20 februari 2011

Izerina

Bij het ontvangen van de blogaward, las ik dat Izerina ook een award had gekregen voor haar weblog. Ik kende haar naam van de reakties (heel zinnige)  die ze regelmatig geeft op allerlei blogs die ik ook graag lees. Dat ze zelf ook blogde was me tot vorige week niet bekend. Nu heb ik haar gevonden ( De Mijmerboom/ mijmeren) en ben ik haar hele blogarchief vanaf het begin aan het lezen. Dat is veel, maar zeer interessant. Deze Zeeuwse ex-onderwijzeres en haar man leven het prettige en simpele leven . Ze houdt van simpelfood zoals ze het noemt, gezond maar niet te ingewikkeld, zingt mantra, doet aan yoga en meditatie en wandelt veel met haar oude hond , waarbij ze altijd wel weer wat zinnigs te melden vindt. Ze kijkt naar veel programma;s op tv die ik ook graag zie en leest veel dezelfde boeken als ik. Kortom, als ze niet zo ver weg had gewoond, waren we elkaar misschien wel tegengekomen en dikke vriendinnen geworden.  Het wonder van Internet, dus, dat je een zielsverwante ontdekt, die je in het normale leven niet had leren kennen. Ga nog lang door, svp, Izerina en een fijne zondag voor iedereen (zoals zij heel vriendelijk altijd haar dagelijkse stukje eindigt).       

4 opmerkingen:

  1. Ik heb je gevonden en ga je lezen.Wat een "toevallige"omweg. Via de consuminderblogs vind ik een gelijkgestemde ziel. Leuk. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om elkaar zo te "ontmoeten" he? Ik ga binnenkort ook eens een kijkje nemen bij izerina, want ik wordt wel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn allebei 'koele' / stoere tantes. Ik bedoels dames.

    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen