woensdag 16 februari 2011

Zonnig

Dit was een dag dat alles ging zoals je het graag wilt en ik voelde me ook nog eens tof. Die reflexzonetherapie doet meer dan ik ooit gedacht had. Mijn koolhydratenhonger is weg, ik kan me beter concentreren, het lopen gaat me heel wat prettiger af, ik merk zelfs dat mijn tred lichter is geworden. Niet dat ik me meteen in ga schrijven voor de avondvierdaagse, maar meer dan 50 meter lopen is al een feestje en daarna niet kapot zijn, helemaal. Je kunt op deze manier veel meer genieten van bijvoorbeeld zo'n voorjaarsdagje als vandaag. Ik ben expres omgereden en heb lekker de lente opgesnoven. Zag forsythia die al bijna bloeide, en veel groen dat uitbot. Watervogels die al voorbereidingen voor nesten begonnen te treffen en een heel oude mevrouw die op een bankje in de zon zat met haar ogen dicht. Kortom ik had een werelddagje!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook even bij mij hebt rondgekeken, ik leer zelf veel bij over voeding, ik ga dus niet alleen van de opleiding uit. Zo vind ik de boeken van Gillian McKeith en Prof Martijn Katan helemaal super. Ik vind dat je, als je met voeding en mensen bezig bent altijd moet bijleren. Het was gisteren inderdaad een heerlijke dag. Nu ook weer zo'n cadeautje.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt super. De lente komt er aan en dat voelen wij denk ik allemaal.

    Ik heb jou trouwens een AWARD gegeven. Kijk op mijn (gezonde) blog.
    Liefs,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen