vrijdag 25 februari 2011

Bezig

Nu ik me zo energiek voel door de voetreflexzone behandelingen, is het duidelijk dat er veel meer uit mijn handen komt. Vanmorgen was de thuiszorghulp er en ondertussen borg ik een stapel papier op in mijn archief terwijl ondertussen alles apart gelegd wordt wat nodig is voor de belastingaangifte. Zodra ik daar tijd en zin voor heb gemaakt kan ik zo aan de slag. Ook arriveerde de man die de Luxaflex kwam repareren. Die heb ik nieuw gekocht na de brand en net na een jaar werkte het remmetje niet goed meer. Het euvel is verholpen, viel onder de garantie. Aardige man ook.Enfin er zijn weer allerlei klusjes gedaan en het weekend kan beginnen.Het is echt een andere manier van leven om niet meteen bekaf te zijn na een beetje arbeid. Voel me een ander mens!

4 opmerkingen:

  1. Wat moet dat heerlijk zijn. Neem je nu regelmatig zo'n voetreflexzone-massage?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat het een oude, nog niet zo lang hervonden schoolvriendin betreft, die dit geeft, ben ik zo gelukkig het als kado te krijgen van haar. Heb er twee gehad en ze wil proberen om het om de drie weken te herhalen. Had ook niet verwacht dat het effect zo groot zou zijn en ging er vrij neutraal in. Maar ze heeft de manier gevonden om mij van nieuwe volle sterke batterijen te voorzien. Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest echt even goed kijken wat er op de foto stond. Maar nu snap ik het. Jij bent opgeladen.
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, NZ, geregeld heb ik last van een geelse speest.

    BeantwoordenVerwijderen