donderdag 17 februari 2011

Award

Het is raar maar waar; er is mij een blog-award toegekend door Natuurlijk Zuinig , die zelf een inspirerend blog over consuminderen en gezondheid bijhoudt.Bij dit genoegen hoort de eer om deze weer door te geven.
Spelregels:

Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven
*Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.  


OK, niet zo moeilijk, want er zijn veel leuke, interessante en blijmakende blogs. Velen hebben al een award gekregen, maar de volgenden, dacht ik, nog niet;
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/ vanwege de diepgaande weetjes over voeding. Een dame die naar Noorwegen wil en veel praktische dingen schrijft ishttp://ikgahetandersdoen.blogspot.com/  .
Veel info over edelstenen, iriscopie en na een nieuwe studie voedingstherapie is http://toermalijntje.web-log.nl/toermalijn/

Veel succes dames en geef de fakkel door!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik was heel erg verrast dat je mij een award had toegekend. Nu moet ik natuurlijk naarstig opzoek naar leuke blogs!

    Een hele fijne dag verder nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bedankt, ik kende je blog nog niet maar ga je volgen. Erg leerzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Zomaar een award, en ik ben nog maar een beginner, en een digibeet. moet ik deze award ook doorgeven? Bij mijn volgende logje zal ik er aandacht aan besteden.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Joke, je mag zelf drie tot vijf blogs, die jou inspireren, nomineren.

    BeantwoordenVerwijderen